Virtuální svazek manželský Eliška Suchomelová, 3. C

Co bylo, bylo. Já bych se v té minulosti nějak zvlášť nevrtala. Co mě trápí, je fakt, že něco dost podstatného se vůbec nestalo. Puká mi srdíčko, ale budu silná… napíšu, jak to všechno tenkrát nebylo. Ano, bavíme se o mém sňatku s Joshem Duhamelem!

Hned začátek naší společné cesty životem byl zkomlikován komplikací, která ale zabránila jakékoli následné komplikaci! Místo a rok narození! On Severní Dakota a já Česká republika. Já o 24 let později. Trpím lehčí formou gerontofilie, ale on by v sobě pedofilní sklony hledal horko-těžko! Je to totiž charakterní muž, jenž to má v hlavě srovnané (o jeho naturelu vůbec nepochybuji! Jsem si jistá, že se ničím neliší od postavy, jíž mě tak okouzlil ve filmu – sportovní typ, vtipný, inteligentní, v budoucnu skvělý táta)!

Měla jsem se narodit v Jižní Dakotě. Jih bez Severu by bez sebe nemohly existovat! Potkali bychom se ve škole, řízením osudu bychom do sebe narazili, optal by se mě na můj zdravotní stav, posbírali bychom rozhozené učebnice, zejména chemii, v níž on tak exceluje a já tak plavu, i přes svůj odpor k fotbalu bych odpoledne navštívila zápas jeho týmu, na konci bych chytila jeho kapitánské triko hozené do publika – to abychom měli co vyprávět našim dětem… Správná konstelace hvězd by naše setkávání navyšovala, a tím mu dodala odvahy oslovit mě znovu. Jeho doučování mě by mi objasnilo, co to ta chemie vlastně je! Sice rovnice bych stále pletla, ale jeho úsměv při jejich vyčíslování by mě provázel celou noc! Promoce – svatba – spokojený rodinný život, pravděpodobně v Los Angeles! To by bylo, kdyby…

V LA s ním žije zpěvačka Fergie. Věkem jsou si téměř rovni, své první dítě teprve čekají (snad s tím otálel proto, že někde v podvědomí tušil, že…?! )!

K velké škodě nás obou (ale k jeho více) byla a bude naše láska pouze virtuální…