Eva Vepřková, 4. B Pavouk neživý, leč děsivý

 
Když jsem si prohlížela kamarádčin mobilní telefon značky Apple iPhone, nemohla jsem si nevšimnout pavouka, který spřádal vlákna své pavučiny po celém displeji jejího miláčka. Zeptala jsem se jí tedy, co se mu, chudákovi, přihodilo, a ona klidným hlasem odpověděla: „Prostě spadl.“ Velice jsem se podivila. Jak jen to mohla říct o iPhonu generace číslo 5, který na počátku své slávy stál 18000 korun českých, který je sexsymbolem všech mobilních telefonů a který je odkazem velkého Steva Jobse? „Prostě spadl“. Tato slova mě bodají jako dýka. Stát se to mně, tak se asi zabiju. Omyl! Matka mě zabije.
V dnešní době je návštěva pavouka čeledi „displejovitých“ noční můrou snad každého pubertálního dítěte na této planetě. Vždyť co bychom my, teenageři 21. Století, bez telefonů mobilních vůbec dělali? Nic! Díky výdobytkům moderní doby je v mobilu obsaženo takřka všechno. Prostřednictvím SMS zpráv komunikujeme s okolím, fotky a videa jsou zase naší minulostí. Hry, ať už se jedná o Angry Birds, Fruit Ninju nebo 2048, jsou naší zábavou v nudných vyučovacích hodinách a konečně WiFi připojení, o kterém se nebojím říct, že je pro některé „závisláky“ takřka bránou do ráje.
Tak to vidíte! Bez mobilních telefonů jsme naprosto nahraní! 
Tito malí vibrující broučci jsou jako naši nejlepší přátele s výhodami navíc, totiž, že remcají a vztekají se pouze tehdy, potřebují-li dobít baterii.
A proto milujte a hýčkejte své mobilky a oni vám budou vaši lásku oplácet. A pokud nechcete, aby vás navštívil pavouk čeledi „displejovitých“, pořiďte jim pěkný obal, ochrannou folii nebo se prostě a jednoduše snažte obejít gravitační zákony, závisláci!